måndag, januari 11

snölek och studeringsteknik...

De senaste veckorna har varit ganska så... händelselösa. eller alltså, det är inte så att det inte har hänt NÅGONTING, men känslan har varit bara så... outvecklande. och jag gillar det inte. jag tror verkligen att jag och emil skulle behöva flytta på oss. göra någonting! något livsomvälvande...
just nu känns det helt orealistiskt att plugga... jag har INGEN pluggteknik whatsoever, det blir gjort, men jag lägger inte ned mitt hjärta i någonting alls nu för tiden. Jag vet, det låter väldigt deprimerande, och om sanningen ska fram, så har jag nog inte kommit ur min höstdepression än. Vad jag skulle behöva just nu är några månader på en vacker, varm, ny, spännande plats, där jag kan skriva musik och lära känna nya människor. dream on...

Förra gången jag var hos britta och håkan var i mellandagarna, och då var där ett täcke av perfekt leksnö som jag, britta, mamma och linn genast tog oss an. det var väldigt härligt! jag laddar upp några bilder här på bloggen...

idag tänker jag träna och försöka bli inspirerad till att börja plugga igen... tror att det krävs en hel del vitaminer, omega 3 och roliga saker att se fram emot. men det ska funka! för jag tänker inte hoppa av nu.




Inga kommentarer: