tisdag, januari 12

Som en båt i en säker hamn...

Från och med idag så har jag tentaskrivning hemma till på måndag, så jag tänkte... DÅ borde jag väl hinna med att blogga lite oftare?? jag har ju näst intill glömt av min blogg, jag sitter mest och läser andras! istället för att blogga själv! det är ju nästan ett hån mot mig själv, så nu ska jag börja tänka lite mer på min egen blogg. vill göra den finare och allt, men det finns inte så många roliga mallar att välja på, måste jag erkänna, här på blogger....

sitter just nu och lyssnar på Carolas credoskiva... är nästan lite nostalgiskt. tänker på när vi satt en gång i Kalles (eller var det svens?) bil med riktigt bra högtalare och lyssnade på denna skivan när den var rätt ny. det var hääärligt.
jag har letat runt på spotify rätt länge efter sköna lovsångsskivor, men jag hittar inte det jag letar efter! Jag vill helst hitta bra lovsång på svenska, så att man kan sjunga med. Credoskivan är iochförsig grym på det sättet..

Jag saknar mitt liv! det känns som att jag just nu mest går och letar efter vad jag ska göra för att skaffa inspiration och börja gilla läget. jag har en underbar man... en underbar inneboende... jag pluggar till det jag vill... hoppas jag iallafall (det är nog där som skon klämmer mest)... jag har mat på bordet, tak över huvudet och ett hårigt bröst att luta mig mot på kvällarna. dessutom har jag världens underbaraste provider (vad heter det på svenska?) och beskyddare till Gud. så vad saknas i mitt liv!? ... it's a mysterium....

Inga kommentarer: