onsdag, december 23

Nu har jag körkort!

vilken lättnad att detta är klart nu!! uppkörningen kunde inte ha gått bättre... kontrollanten var jättetrevlig och vi satt och pratade musik. han hade ingenting att anmärka på och jag behövde inte göra något särskilt svårt alls. gööött! nu äntligen kan jag ta bilen och inte behöva tänka på att emil måste sitta brevid, när jag kör.

om ca en timme åker vi för att fira jul hos min familj. det ska bli mysigt faktiskt, trots att vi är så få denna julen. vi brukar ju vara jättemånga! nu är vi bara tolv stycken.

jag har fortfarande lite stress i magen efter denna hösten. det tar nog ett tag innan det lägger sig helt... inatt kunde jag inte sova alls. jag hittade ingen skön sovställning, och kände mig inte trött. jag låg och tänkte på att köra bil ensam, och på allt annat... hoppas att jag kan sova inatt, för det vore ju inte så kul att ha en trött (=grinig) Kerstin på julafton. ;)

sååå. God Jul alla!

Inga kommentarer: