måndag, december 21

liten jul och körkortsångest

Och så har julen varit här... eller iallafall vår LILLA jul! det blev jättebra faktiskt. Jag, emil, Malle, Linnéa, per och per firade jul ihop med 15-kronors presenter, glögg, julmat (mitt första tillagade julbord... kände mig som mamma!)snö-basket och myyys. på morgonen väckte jag dem med glögg och pepparkaka på sängen och levande ljus och julmusik, som vi gör hemma i älvängen.
visar några bilder från helgen...





idag skrev jag teoriprovet. och klarade det! fick 58 rätt av 65. inte jättebra, men det är så skööönt att den biten är över nu. nu är det bara självaste uppkörningen kvar, och den är imon! jag är nervös från och till... det borde gå bra, men det är många som kuggat på småsaker, så jag känner mig inte säker.
jaja, nu ska jag inte tänka på det mer ikväll... nu ska jag, emil och per mysa och ha det gött de sista timmarna innan domen!

Inga kommentarer: