tisdag, december 1

tristess...

OK. denna veckan har jag bara ca fyra måsten. så varför är jag så stressad!?

obs. känsliga läsare varnas i neanstående text...

igår hade jag ett skräckscenario påväg hem från skolan. på tåget hem började jag känna hur magen började låta konstigt, och den värkte mer och mer för varje tågstopp. först tänkte jag att det bara var lite gaser, men det var mer som en fruktansvärd hungerkänsla, trots att jag hade ätit lunch tidigare... jag kunde inte sluta tänka på mat, och magen blev bara ömmare och ömmare, och jag började svettas.
"skit, jag måste verkligen till en toalett snart..."
när tåget äntligen var framme, så var jag väldigt glad att det inte hade hänt en olycka på tåget. jag halvsprang till EFS-kyrkan, vars nycklar jag turligt nog hade på mig (annars hade jag nog bajat ner mig) och gick på toa.

magen fortsatte att krångla hela kvällen, och även idag på morgonen, så jag vågade inte åka till skolan. jag gick på min körlektion, den ligger ju bara två minuter bort, men någon tur till göteborg vågade jag mig inte på. och jag som hade redovisning idag! tur att man kan göra den nästa vecka...

kan inte koncentrera mig när jag skriver, för jag tittar på en komediserie samtidigt som heter "Jims värld"... ganska så fruktansvärt roligt, faktiskt. =)

1 kommentar:

Linnéa sa...

Tycker synd om dig och din mage...men är glad för min skull, var trevligt att kolla på "Jims värld" med dig, haha, var länge sen jag skratta så mkt åt en serie :) Det behövdes! Och nu doftar det helt underbart i hela lägenheten tack vara dina bakartalanger, good work!