torsdag, november 26

still no bilder...

man blir ju inte mindre deppig av att det ALDRIG förekommer bilder i min blogg. jag måste ta fina bilder, och lägga in dem på datorn så att jag kan plocka in dem här sen. ska bara få tid över.
Min klasskamrat Mikaela konstaterade att vi har ungefär 10 stora uppgifter i form av arr, inlämningsuppgifter, datateknikgrejer och annat som ska vara inlämnat snart (inom de närmsta 1-3 veckorna) det blir nog ännu mer om man räknar in alla låtar på piano och sång som ska framföras på beting och lunchkonserter de närmsta veckorna... usch.

Nu sitter jag i skolan... har ju börjat öppna eget café på facebook (caféworld) för att muntra upp mig lite i allt det mörka, och vår dator hemma bara dör hela tiden när jag går in på facebook. vår dator kanske är allergisk, eller nåt...

det blev inget stockholm till helgen, pga emils jobbiga engelska, den stackaren. det är ganska skönt, faktiskt. jag behöver tid till att bara vara hemma och ta det lugnt just nu. men det känns tråkigt att hela tiden behöva skjuta upp den här resan, som vi har planerat in säkert fyra gånger nu... ha fördragsamhet med oss, vänner!! *högtidligt*

ska jobba på det där med bilderna.

nu är det förresten julstämning hemma hos oss. I love it!

Inga kommentarer: