tisdag, november 10

zzzz....

Nu sitter jag här. jag lyssnar på Glen Hansard och Imogen heap, och njuter faktiskt av livet. det känns som att det var ett tag sedan... det har mest känts motigt och jobbigt det senaste. mycket att göra och lite till övers för mys och man och syskon och sånt som man vill... idag har jag bara hunnit diska, städa och laga mat... har egentligen en massa läxor att göra, men NÄR ska man ha tid för sånt!? Jag fixar inte att bara lämna allting som behöver göras hemma, för att jag måste plugga... jag mår ju dåligt när det e stökigt! =)

Jag har börjat fundera på om det är något fel på mig. jag tänker för det mesta bara på att sova, jag somnar alltid på tåget, jag vill sova när jag kommer hem... Jag känner mig alltså trött jämt och ständigt.
Mamma berättade igår att hon äter medicin för ämnesomsättningen. det borde jag ha vetat, för det har hon gjort hela tiden, i en massa år. men tanken slog mig iallafall att det kanske jag har också, i och med att jag är så trött. hoppas inte att det är så.

Då var det dags att försöka göra lite plugg gjort.

1 kommentar:

Sanna s blogg sa...

hej
min mamma äter också medeciner för låg ämnesomsättning. tror att symtom typ e trött frusen och vikt/uppgång eller nedgång .. typ men e inte säker . det e alltid bra att gå o göra ett prov. hur har ni det annars. ni får gärna komma o hälsa på ngn helg om ni hinner och orkar.