fredag, oktober 23

Feber

idag har jag fått feber. det var längesedan jag hade det, hade nästan glömt av hur tung och konstig man känner sig. det är inte roligt alls. och så är det helg nu... hoppas inte att min hälsa förstör det hela, nu när Linnéa är bortrest och vi har hela helgen för oss själva... suck.

har blivit mycket klagande nu på sista tiden. jag måste bryta detta mönster på något sätt. det är väl underbart att jag är sjuk nu, så att jag äntligen får vila ut!! :-S
mitt hjärta slår jättefort, och så har jag ont i hela kroppen... tänk om det är svin... nää. jag har iallafall inte kräkts eller nåt.

såg en jättehemsk film. Blindness heter den. den handlar om att hela världen långsamt smittas av en sjukdom som gör att man blir blind. dom blir instängda i en lokal för att inte smitta andra, och så blir det bara pannkaka och lite "flugornas herre" över det hela... väldigt hemsk. (ska inte avslöja HELA filmen..)

nä, usch vad min rygg värker när jag sitter upp. tack å hej.

Inga kommentarer: