tisdag, september 29

mycket sjungande...

Nu sitter jag på högskolan (för scen och musik) och låtsas att jag inte behöver boka ett rum och öva... kände verkligen för att bara sätta mig en stund och vila rösten (har precis sjungit flera arior hos min sång/tal-lärare, och kände efteråt att stämbanden var jättetrötta) eftersom att jag har två ytterligare sånglektioner framför mig, antar jag att denna kvällen kommer bli en sån där viskande "om du undrar varför jag e så tyst, så e det för att jag har sjungit ihjäl mig!" usch, men det e bara att stå ut, och försöka verka professionell... "Jag är inte trött, jag VILL att det ska låta såhär läckigt..." haha

Nää, jag kanske ska gå och sätta mig vid ett piano iallafall. nu har jag ju vilat rösten i en kvart.

är det idol ikväll??

Inga kommentarer: