torsdag, juni 18

spring i benen och pirr i magen


hej. jag har pirr i magen... jag tror att det är för att jag druckit tre koppar kaffe idag. vi var precis på 30-års kalas, och det blev självklart en del att äta! och mycket kaffe... jag blir konstig av kaffe. ena stunden blir jag jöttetrött, och sedan får jag ont i magen, och sen, senare, så blir jag pigg..

bilden är från när vi var på Öland tillsammans. det var den enda bilden jag kunde hitta på robert... den är fin! emil är ju urläcker...

idag har alltså emils kompis Robert varit här, och eftersom Emil jobbar, så fick jag ta hand om Robert under dan, så gott jag kunde =). det började med att vi tog en joggingrunda. det spöregnade och jag sprang hela rundan utan att stanna! blött och gött! sedan åt vi frukost och traskade ner till stan för att hitta present till Christoffer. sen drack vi en STOR chailatte, gottade oss i dofterna på bodyshop, och traskade hem igen.
nu är vi hemma från kalaset, emil och robert sitter och spelar xbox, och snart ska vi ut och springa igen! vad hurtigt!



Det var förresten jättemysigt på kalaset. Sanna är verkligen så lätt att prata med och umgås med, och när vi väl träffas, så känns det som att jag har samlat på mig en massa saker som jag bara kan prata med henne om, så varje gång vi säger hej då, så känns det jättejobbigt, för det dröjer så länge innan man ses igen! vill prata mer ju!! det är skönt att man har bra vänner.

midsommar blir på nyhem. så imorgon åker vi dit, och så sover vi hos en kompis till Malle. det blir nog mysigt!

nu har jag fått reda på betygen för mina hittills avklarade kurser. det blev faktiskt några VG:n! det är jag jätteglad för! jag tycker faktiskt att det har varit riktigt roligt att plugga hittills. jag har jättebra klasskamrater, och det är oftast väldigt intressanta kurser. jag har det bra...

Nu har jag skrivit in mig på citykids.nu. det är en sida på nätet som medlar mellan föräldrar och barnvakter, och gör så att barnvakter kan jobba vitt. jag var visst den enda registrerade i Alingsås, så jag hoppas på jobb snart! sedan har jag satt in en annons på grannar.se där jag erbjuder en massa olika tjänster: barnvakt, sånglektioner, hudanalyser och sångerska... hoppas att jag får nåt napp =)

Inga kommentarer: