onsdag, juni 24

kvällsmys...

Nu blev det kvällen... klockan är över tolv och jag kom precis hem från älvängen och surte. har umgåtts med lillsyrran över dan, och sedan Linn. Linn åker till Kina imon! det är väldigt tråkigt, eftersom jag precis lärt känna henne och tycker om att vara med henne, men hon kommer ju tillbaka om två månader...

när jag kom hem så kändes allt så fridfullt... det känns som sommar i luften nu, och jag känner för att sitta på balkongen med tända ljus och bara andas. imorgon ska jag tvätta och städa och kolla på två filmer som jag hyrde på vägen hem... hoppas nästan att det är tråkigt väder imon, för nu har jag ju bestämt mig för detta! =) ibland kan det faktiskt vara riktigt roligt att städa... disken är inte så kul, men man mår ju så bra efteråt, och när det väl är fint, så kan man börja fundera på den "andra städningen" där man kan möblera om lite, och gå och småpyssla med inredningen. det vill man ju inte göra när det är stökigt!! Sen så har jag lovat emil att jag ska hålla det fint och rent hemma nu när jag är ledig för det mesta. Jag ser fram emot hans reaktion imon eftermidda när kan kommer hem och det är JÄTTEFINT! =)

i förrgår skrev jag musik! det är väldigt stort för mig, för när jag har försökt innan så har det bara blivit halva, skitkassa låtar. nu skrev jag två stycken helt klara, och en halvklar... inget blev särskilt bra, men jag är ändå väldigt nöjd med att faktiskt ha skrivit!

nu måste jag visa lite bilder från midsommar!


På bilderna:
1: Sista mötet vi gick på var det "fullt ös medvetslös" -lovsång.
2:Det var lång kö utanför nyhems 19-möte. Härligt!
3: Emil =)
4: Skogen i bankeryd
5: Utsikt över Vättern, det var jättevackert i Bankeryd, och vattnet nedanför stupet var glasklart.
6: Robert fantastiska brunch som jag lätt skulle vilja vänja mig vid! =)

Godnatt!

Inga kommentarer: