onsdag, juni 17

klippt!

Nu ska jag skynda mig att skriva, innan jag glömmer av det... (sån e jag, grattis till mig:/) sen måste jag putsa fönster innan fem idag också, emils kompis Robert kommer hit, och jag vill att han iallafall ska KUNNA titta ut genom fönstret... hehee

Idag har jag klippt mig! Sandra gjorde ett jättebra jobb, som vanligt. (hon e ju frisör, fast mammaledig) och det är inte så mycket hår kvar nu! Jag har fortfarande långt hår, men liksom mera sommarvänligt. förhoppningsvis får jag ingen stor vit fläck i nacken denna sommaren... dessutom har jag köpt en jättesommrig bikini billigt på Lindex, så just nu känner jag mig jättefin! bikinin lyser rosa och grönt... så nu tappar inte emil bort mig på stranden! =)

jag är jääättesugen på vofflor. så nu ska jag ned till ica och handla till smeten och kanske köpa jordgubbar också?? kanske blir för mycket lyx på en onsdag... jordgubbar kostar ju nästan 40 spänn/L nuförtiden... Aaarrghh! jaja, grädde ska vi ha iallafall.

tjoflöjt!

1 kommentar:

Anonym sa...

vÅfflor heter det ju. ;) /språkpolisen till syster