lördag, april 4

Solfeber

I fredags blev jag sjuk. var jättesnörvlig och hade lite feber. när jag är såhär förkyld, så blir jag yr när jag ställer mig upp,och får huvudvärk. sen blir jag otroligt kraftlös... så detta blev väl inte den roligaste helgen, men mysigt ändå! jobbigt bara att jag inte har tränat på en hel vecka, för att emil varit sjuk, och nu precis när vi ska börja träna igen, så blir JAG sjuk! känner mig rätt slapp och otränad... vill bli frisk fort!

idag hade jag ingen feber, och behövde verkligen lite solljus för mitt humör, så jag och emil åkte till Vinden. Tack Gud för vinden! nu har jag äntligen fått en arbetsstol till kontoret, och vi har köpt jättefina inlines! alingsås, here we come! på vinden träffade vi I, som ville att vi skulle hänga med henne hem på lunch. trötta och snörvliga gick vi med på det, och det blev jättemysigt! vi satt och njöt av solen ute i trädgården. sen fick emil köra hem mig, för jag var jättetrött och orklös, och här sitter jag nu. i min arbetsstol. blev en bra lördag, faktiskt...

Avve har verkligen växt till sig nu... massor av blad, och emil funderar på att köpa honom en större lägenhet. (kruka)

Det är riktigt skönt väder idag! Och jag ser nu att jag fått en fräken mitt på näsan, från att vi satt ute i solen på lunch! snyggt! ;)

Inga kommentarer: