torsdag, mars 26














Vissa dagar är bara för mycket för mig... den här dagen har varit ett enda stort moln av missförstånd, tårar och ilska. Jag ska vända på denna dagen nu, lyssna på bluegrasslovsång, bada och städa hela lägenheten hade jag tänkt. sen ska vi kolla på hockey och glömma alla bekymmer.

Nu har jag äntligen lagt upp bilderna från vår nya kamera till vår dator. tänkte att jag skulle visa lite vad som händer.

Nu har jag äntligen fått träffa min nya lilla, underbara systerson, Lukas. Det är så roligt just nu, för det tillkommer nya familjemedlemmar titt som tätt. Min brorson Jakob (i grönt) börjar växa till sig!
Jag vill också visa familjens hund Ester. efter att ha läst boken "marley och jag" så blev jag bara mer kär i henne. visst e hon fin!


Tack J för att du var här och fick mig att tänka på annat... så värdefullt att ha vänner som dig!

Inga kommentarer: