onsdag, mars 25

vår och illamående...

Jag mår inte så bra... jag känner mig trött och orklös, jag har ont i magen och mår ofta illa. häromdan trodde jag att jag hade fått magsjuka, men så gick det plötsligt över. jag har börjat ta små tupplurer mitt på dan för att jag e så trött. tänk om jag e... tänker jag ibland, men då skrattar emil och säger "det säger du jämt." men någonting måste det ju vara.

förmodligen bara en vårdepression. Jag vet inte riktigt vad det är med mig just nu. det är vår, solen skiner, folk är kära i varandra och njuter av förvandlingen i naturen. jag känner mig så dubbel... ena stunden är jag så lycklig och glad, för jag har det verkligen bra, och stortrivs med mitt liv. men andra stunden så känner jag mig orklös och deppig, och jag har en inre stress som gör att jag mår dåligt och vill gråta. minsta lilla måste gör mig jättestressad... what to do, what to do... ?

nyss var jag på stan och tog en smoothie med Johanna. jättemysigt! jag var inne på kusinernas också, och tänkte att jag skulle hämta ut min gåva som jag trodde att jag hade vunnit. men det hade jag visst inte! ... lite pinsamt att komma dit och be om att få någonting, och sen få reda på att man inte har rätt till det... hehe.

ikväll är det rockschool också... det är jätteroligt! men just idag känner jag bara inte för det. jag mår inte bra.

nej, nu får jag vända på dettahära. dags för en kort powernap, som jag hoppas vänder denna dagen till något roligt, spännande och kreativt! kom igen nu kerstin, klistra på leendet och upp å hoppa!

Inga kommentarer: