söndag, april 5

Vad skriver man i en blogg?

Det är den stora frågan just denna stunden. Jag vet, och jag har ju gjort det väldigt tydligt för alla (läs överst på min blogg) att jag har bloggen för min EGEN skull, för att skriva av mig... men jag måste erkänna, att det vore väldigt kul om någon skulle GILLA den också. så vad skriver man i en blogg för att det ska bli... kul? inte vet jag. Jag kan ju knappast sitta här och försöka göra alla till lags... så det får blir å handla om sånt som JAG tycker e kul. eller ska man ringa runt å fråga vad mina vänner helst skulle vilja läsa om, eller typ, vilket skämt jag ska dra nästa inlägg... nej.

händer det överhuvudtaget något roligt som är värt att berätta just nu?? det roligaste vore ju om man hade bilder till allt också. va jobbigt! det kommer sluta med att jag springer runt som en galning och letar efter coola upplevelser med kameran i högsta hugg! sån vill jag inte bli.. då tycker folk att jag e jobbig. "snälla, ta ned kameran, Kerstin."

idag när jag såg sanningens ögonblick så kom jag på största anledningen till att jag absolut inte hade platsat i det programmet. Jag vet ibland inte vad jag själv tycker! Jag kan ha en massa olika åsikter om samma sak... bara i olika vinklar och med olika förutsättningar... typ. hjälp mig, åsiktsdoktorn!
Men det finns självklart saker där jag vet precis vad jag tycker också... som typ vilken årstid som jag gillar bäst. det är ju den som är just nu! och jag hade sagt samma sak om ett halvår... för jag gillar faktiskt alla lika bra.

Idag har jag och emil gett oss på att åka inlines. vi bestämde oss för att åka inlines till kyrkan... när vi kom till första (väldigt lilla..) backen, så höll jag på att köra ihjäl mig! det kom en kille på en cykel, och jag kunde inte bromsa, så jag siktade på en lyktstolpe och blundade hårt... haha. sen blev det inget mer me det. vi kom lite sent till kyrkan...

Jag känner mig lite bättre nu. förkylningen har lagt sig lite, men jag kan inte sjunga, så det blir ingen skola imon, för då ska jag sjunga på nästan alla lektioner.

Förresten, idag tog jag ett ålderstest, och det visar sig att jag kommer bli 111 år gammal! det du! så lätt blir ni inte av med mig. rätt skönt att veta. med min sjukling till man , så kommer jag alltså leva ensam större delen av mitt liv. dags att börja pensionsspara lite bättre kanske...

hoppas inte att det stämmer. jag vill inte se alla dö!
Ta testet: http://www.dugamladufria.com/medicin/agetest2.html

Inga kommentarer: