måndag, mars 16

Rumpkramp

Nu är VFUn (verksamhetsförlagd utbildning) i full gång, och det känns jättebra! jag har fått hålla i en massa sånglektioner helt själv med K (lokala lärarutbildaren) sittandes brevid, med ett leende på läpparna. jag gör säkert hur mycket fel som helst, men det är fruktansvärt lärorikt och roligt!

det roligaste en elev har sagt hittills:
fråga: "hur kändes det när du sjöng nu? svar: .... som grovt bröd.
HAHAHA

egentligen vill jag verkligen lägga ut bilder här på bloggen, men det är bara det att det tar sån tid. Vi har precis fått en ny digitalkamera, och vi har ännu inte insett det värdefulla i att använda den... men det kommer nog snart. SNART ska jag lägga ut fina bilder på det som är värdefullt i livet... emil, nyinköpta kläder och stora berg av tvätt. (neee, det sista kan jag aldrig med å visa för världen)

i helgen var vi i ludvika. vägen dit var lite läskig. jag hade inte suttit bakom ratten på flera veckor, och jag kände mig inte säker. dessutom så får jag ofta jättemycket kramp i rumpan, så jag sitter och försöker lyfta på rumpan hela tiden, för att lätta på trycket (inte DET trycket...) så det blir rätt farligt... så emil fick ta över efter halva resan. när vi kom till ludvika så möttes vi av JÄTTEMYCKET snö. det hade varit något för Ester. det var mysigt... Sedan körde jag hela vägen hem, och det gick bättre, men rumpan var som förlamad när jag kom fram och behövde handla mjölk, så det såg nog lite roligt ut när jag gick runt på ica... hihi

nu kom älsklingen hem...
måste borra in ansiktet i hans håriga bröst en liten stund...

Inga kommentarer: