lördag, december 20

låtskrivarglädje

Idag är det lördag, och jullovet har börjat. men idag vaknade jag på fel sida. jag känner inte för något! jag känner mig bara lat och uttråkad. jag har fått tvättid idag klockan fyra, vilket är på tiden. det betyder att jag kanske inte hinner till tjejkvällen ikväll, men jag hoppas det. sen ska jag leda lovsången i kyrkan imon, och måste förbereda mig...

I torsdags var jag på en konsert med Michelle och Sofie, vilket var helt fantastiskt! Har aldrig sett en sådan låtskrivarglädje. önskar verkligen att jag hade lite av den talangen. ge mig!!

nu dröjer det lång tid tills basgruppen ses igen. det var trevligt att fika tillsammans! Jag och johanna gick på stan en sväng efteråt, vilket var mysigt. tycker om henne.
idag ska vi käka tacos. det var längesen nu, och vi sitter och funderar vilka vi ska bjuda hem på middag. det blir nog Malle och hans barn...

nu kissar jag snart ner mig. vi ses! (hihi)
puss

Inga kommentarer: