torsdag, december 4

brejkdown

Idag har jag försökt att verkligen slappna av. det har varit så svårt de senaste dagarna. Känns som att jag har haft max fem minuter över till mig själv, och på de fem minuterna ska jag också hinna städa, tvätta, diska, duscha, umgås med älsemälsklingen, sova, PLUGGA och bygga på företaget. alltså stört omöjligt. jag har också insett att det krävs inte många sådana dagar för att jag helt ska gå sönder. på bönegruppen häromdan så kände jag mig verkligen låg och konstig. tårarna ville komma och jag var så trött att jag inte orkade prata. Det var så skönt den kvällen att få lyssna på någonting vettigt, och till slut så släppte lite av min stress, vilket var en otrolig lättnad!Jag ska verkligen försöka prioritera min tid framöver, och försöka att inte glömma mig själv. Leva i nuet liksom! finns mycket som man måste, men det största "måstet" är att man måste må bra.

var på föreläsning igår som handlade om konflikthantering. superbra! Det skapade en del tankar hos mig. och jag fick berätta lite om det på GA. Det som jag kommer ihåg mest var detta. "Du får aldrig förlora en konflikt!"

nu ska jag mysa lite me älsemälsklingen och prisonbreak... LÖÖÖV IT.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej på dig