söndag, november 23

Helgmys

Denna helgen har vi hållit hus i mönsterås med våra underbara vänner S och K och deras barn. Det har varit sååå mysigt. vi umgicks, spelade spel, gick runt på stan, lekte och dansade med barnen och bara fanns till, liksom. Tack vänner! Jag kände mig verkligen hemma, och ni är som vanligt jättelätta att umgås med, Love it!

imorgon börjar den andra delkursen. känns lite segt just nu, för jag längtar bara till jul och gemenskap med min man... Jag känner att jag hela tiden ligger ett steg efter i mitt tidsschema, och vill SÅ mycket, men hinner INGET av det. så kan man inte ha det.

denna veckan är det en ny omgång med genrep inför school of rockkonserten nästa vecka. det är fantastiskt kul! även om jag ibland känner att jag inte hinner med. men nu är det ju bara två veckor kvar, så det ska bli skitball.
nu skriver jag bara ointressanta saker, för att jag e trött efter resan, så I better go. puss puss

Inga kommentarer: