söndag, november 16

Tack alla.

Tack alla för en jättemysig fest! jag älskar när det är trångt och stimmigt. =)
och tack för alla presenter!
Igår var det en skön dag faktiskt. min älskling Elana var hos oss och hjälpte oss att städa efter kalaset. dessutom så gav hon mig lite tips på vad vi kunde göra i köket, för att fräscha upp lite. Hon e så go! allt hon rör vid blir vackert, det är fantastiskt.

Nu kom vi nyligen hem ifrån kyrkan, har ätit lite och snart ska vi se Stardust. äntligen! jag har länge letat efter den filmen, men inte hittat den. den har helt gått förbi mig, trots att jag har velat se den länge.
i kyrkan idag så pratade någon i inledningen om Darwin. nästa år ska visst vara Darwins år, eller något sådant. man ska hylla hans teori (evolutionsteorin)och prata mycket om evolutionen mm. Det är lite konstigt, för hon sa också att när Darwin låg för döden så hade han tagit avstånd från det som han skapat, och berättat att han hela sitt liv levt i en lögn. intressant.

jag har insett att jag är väldigt kunskapsgirig. jag älskar allt som är nytt just nu. vill lära mig något om allt... det är nog bra. just nu vill jag lära mig mycket om att leva miljövänligt. det känns viktigt, och dessutom så måste man veta lite om det när man säljer miljövänliga produkter som vi gör.
Jag är verkligen så nöjd med vårt företag. min hud har blivit så fin, och allt vi har hemma nu känns så lyxigt och fräscht. nu på fredag åker vi till mönsterås! ska hälsa på några goda vänner till oss, och kanske också skriva in dem i företaget. spännande!

Nu har jag 7 kapitel med von wricht framför mig... jippie!

Inga kommentarer: