fredag, november 14

Fösedá!

Då var man alltså 22 år fyllda. och ensam hemma, med en maaaassa att göra. denna födelsedagen känns annorlunda. de blir bara jobbigare och jobbigare att fylla år... för dagen innan jag fyller år, så tänker jag på hur det var när man var mindre. hela familjen kommer in i mitt lilla rum i Älvängen med tänt ljus, kaffe, smörgås och paket... "gårdagen är förbi, morgondagen har du ej sett, men idAG hjälper Herren, idag hjälper Herren. gör dig inga bekymmer, gör dig inga bekymmer, vår fader i himelen vet vad du behöver!" ljuvliga minnen... JAG SAKNAR DETTA!

Men det är mysigt när Emil kommer in i rummet med paket också... så länge han inte är stressad och måste rusa till jobbet med en gång. men jag älskar honom sååå mycket! Det finns ju andra människor som har tid för mig... hoppas jag.

Jag fick min epilator, som jag ville. ska bli spännande att prova den!

Nu ska jag ner och handla lite till, och sätta igång att göra det mysigt här hemma! Amy Winehouse sjunger i bakgrunden, och det ska bli riktigt mysigt! jag har insett att jag tycker att det är roligare att göra det mysigt hemma och göra goda saker att bjuda på (trots att de kanske inte BLIR så goda) än att få paket och uppmärksamhet. det viktigaste här i livet är ju vänner och familj. relationerna måste fungera och kännas avslappnade, annars mår jag inte bra...

Grattis Emil på namnsdagen!!

Inga kommentarer: