söndag, maj 9

Ooops I did it again...

Jaja. här är jag nu iallafall.

Emil är i oxford.

det e jobbigt.

jag älskar ju honom... så att det värker i magen.

men, nu ska jag tänka på annat! jag har precis tagit ett skönt bad, som doftade jordgubb ifrån älskade bodyshop. myyys. frölunda tycker alltid att det är lika intressant när jag badar, men när hon blir lite blöt så tycker hon inte det är lika kul längre.... men jag tycker att det är lite kul att skvätta på henne! ;)

ikväll sjöng jag på en liten vårkonsert i vår kyrka. det var mysigt, och det gick rätt bra faktiskt, förutom att jag inser mer och mer att jag kanske inte kan bli en så bra sångerska som jag vill. jag får liksom aldrig till det till 100%, inte på en hel låt. jag vacklar, och jag inser mer att jag måste öva mer, och sjunga mer, för att någonsin kunna nå upp till mina egna förväntningar... känns trist att tänka så, men det gör jag. som tröst så fick jag massa fina komplimanger efteråt, iallafall.

dessutom ser jag konstig ut när jag sjunger.

...countrymusik klingar i högtalarna just nu. stämningen är lite ledsen, faktiskt. måste byta..

blev sara bereilles istället.

idag har jag varit väldigt trött. frölunda väckte mig och ville busa, och så fort man rör sig under täcket, så attackerar hon. fast på skoj förståss... men ändå. blev svårt att sova. så jag slängde ut henne. då börjar min mobil blinka! spelade ingen roll vilka knappar jag tryckte på... så jag var tvungen att ta isär den och sätta ihop den igen. trött som jag var, fick jag inte ihop den, utan var tungen att tända lampan och väcka linnea. när jag väl fick ihop den (batteriet var bara bak och fram) så kunde jag ändå inte sova, för då var liksom hjärnan i full rytm...

jaja. all denna rappakalja = Jag är trött.

går och sover nu!

1 kommentar:

Linnéa sa...

Hoppas du kunde sova bättre inatt...tycker om dig Kerstin!