tisdag, maj 11

och så var det ju det där med bilder...

... Jag önskar att jag kunde ladda upp bilder oftare. jag tror egentligen att jag kan skicka bilder till min blogg direkt från mobilen... men det kostar säkert jättemycket.

jag ska testa det nu.

nu sitter jag i skolan... ska repa med några klockan 15, och sen ska jag till såsen och spela frisbegolf med Linnéa! blir hääärligt.

det är ganska mycket framöver nu när terminen går mot sitt slut. många redovisningar, lunchkonsert, mostenta, fuga.... och lite allt möjligt. men jag känner mig väldigt lugn denna terminen. det kanske blev något slags bakslag, eftersom jag var så deppig och stressad förra terminen. känns väldigt skönt iallafall, att inte vara så stressad, utan bara låta livet ha sin gång, på nåt sätt... det var nog ett bra beslut av mig i julas att tacka nej till mycket annat denna terminen, för att inte riskera att gå in i väggen helt å hållet. (gick nog in i den lite halvt och stukade båda fötterna, typ...)

undrar om det funkade att skicka från mobilen...

Jag får allt oftare huvudvärk nuförtiden. vet inte vad det kan bero på, eftersom att jag är såpass lugn ändå. jag kanske spänner mig oavsiktligt. kan ha med dåliga matvanor att göra också, och ensamheten nu när emil är borta...
jag har iallafall börjat jogga mer nu, några dar i veckan. det borde ju hjälpa mot något =)

puss

Inga kommentarer: