torsdag, januari 28

Klippt och vältränad

Igår var jag hos Sandra och klippte mig, och sedan stack jag och Linnéa till gymmet. för en gångs skull var det riktigt skönt att vara på gymmet... det är ju mycket roligare när man är två, och kan jämföra krafter ;) Tack för det Linnéa! vi sprang en stund på bandet, och det kändes som att man skulle kunna springa länge, vilket är konstigt... med tanke på att jag inte tränat regelbundet sen i höstas. sen gymmade vi ordentligt och belönades sedan med en skön bastustund, och det var grymt skönt. det är konstigt, för när man har någon att prata med i en bastu, så klarar man av att vara där mycket längre! det är nog för att man focuserar på något annat än värmen...

sen åt vi på Mcdonalds. (säg inget till nån)

idag ska vi åka till Borås och titta på en väldigt lovande lägenhet till Linnéa... hoppas verkligen att denna passar henne. (jag tror att hon längtar efter en egen lägenhet, bort från oss två..haha) hoppas bara att vi hittar dit...

Nu sitter jag i skolan och försöker att inte tänka på mat. Jag har ingen lunch med mig idag, och jag har bestämt mig för att äta hemma istället, för att spara pengar... får se om jag klarar av det.

Nu ska jag skaffa youtube-konto.

Inga kommentarer: