fredag, oktober 9

tidig tvättid...

...på min lediga dag! varför gör jag alltid såhär mot mig själv!? och självklart kan jag inte somna om mellan tvättarna.

Hade körlektion idag igen, och det gick hyfsat bra... jag glömmer såna där självklara saker, som vem som har företräde och vilket håll som är vänster och höger... haha. men min kära körlärare säger att det mesta börjar sitta nu, så vi har bokat halkbana och risketta! =)

Idag ska jag åka till gbg och träffa elana! vi ska ha SPA-kväll, och jag ska ta med mig en massa smått och gott från mitt enorma produkttestförråd. det kommer bli sååå mysigt!

Emil ringde idag och sa att han hade varit med om något läskigt. bilen har precis varit inne på service och kostat oss över femtusen, men nu när han körde så funkade plötsligt inte bromsarna, ALLS! han fick använda handbromsen varje gång han bromsade... usch, tänk att upptäcka en sån sak vid ett övergångställe med människor... så han åkte in med den igen, så att dom fick fixa det. gratis såklart.

nu ska jag äta lunch, duscha, plocka med mig produkterna, ta på mig min nytvättade hoodtröja utan dragkedja (!) och dra hem till Elana.
puss

Inga kommentarer: