fredag, september 18

och så vart bloggen grön...


det e skönt att ändra färg på bloggen hela tiden. känns ungefär som att byta kläder... skönt med något annat!

som vanligt så är det evigheter sedan jag skrev, och sen senast har det förståss hänt en hel del. Vi ha en inneboende!! Emils lillasyster linnéa bor hos oss nu. det e jätteroligt, och vi funkar bra ihop tycker jag. Men just ikväll, så är linnéa hos en kompis och sover över, så jag och emil får hela fredagkvällen för oss SJÄLVA! ska bli så mysigt...

skolan har ju börjat också... det är lite si och så. det är roligt ibland, och jag känner mig inte skoltrött eller så... men jag går och funderar mycket på vad jag egentligen vill, och hur jag prioriterar min tid. varje onsdag praktiserar jag på gymnasiet alldeles intill vårt bostadsområde, och det e rätt jobbigt faktiskt... jag ska undervisa i det ämnet som jag själv haft allra svårast för: Gehörs och teorilära. Så nu går jag och e nervös inför varje onsdag... känns lite jobbigt.

Inga kommentarer: