söndag, april 19

gott å blandat















Igår var det klassfest i göteborg! jättemysigt. vi spelade kubb och satt och snackade och spelade musik. fick en cool bild på mig och roger. sen sov jag över hos elana och fick äntligen träffa hennes familj! det var så längesen... halv två tror jag att jag somnade... sen var det upp igen halv sju, för att åka på sminkutbildning i trollhättan! Anna satt modell för den nya sminkkollektionen, och det blev snyggt!
nu e vi hemma igen, sitter och kollar på "och så kom polly" och myser...
det var den helgen!
ikväll var det jättefina färger på himlen när solen hade gått ner. synd att kameran inte fångade det som jag såg, men jag visar den här ändå! man blir lite glad av allt fint i naturen så här års...
nu ska jag bada.

1 kommentar:

Roger sa...

Hehe! Schysst kort! :D