måndag, januari 12

Mysig dag

Hej alla (tre). förlåt att jag e så dålig på att uppdatera min blogg... ibland går livet så fort.

idag var J och N här och vi skulle plugga lite... det var mysigt, och vi skrev klart projektrapporten! weee. skönt. nu får vi hålla tummarna att vi får godkänt på ordbajset.

Idag fick jag faktiskt lite panik. har letat runt på nätet efter mitt schema, men har inte kunnat hitta det.. känns som att alla vet nåt som inte jag vet. hemskt! men nu verkar det som att ingen annan heller har fått något schema... skönt faktiskt. snart ska alla K:s sångelever framträda för varandra igen... jag får panik! det gick verkligen uselt förra gången, och min scenskräck liksom tog över. jag visste knappt att den fanns! denna gången ska det bli brasilianskt tror jag... spännande, men det låter svårt.

usch, jag har en känsla av stress i magen konstant nu förtiden. är alldeles för mycket som går runt i huvudet just nu, och jag vill inte tänka på något av det. faktum är att jag inte ens vet vad det är som gör mig stressad... det är bara KÄNSLAN av att jag MÅSTE göra en massa saker (som jag inte vet om) som skapar stressen. hur blir man av med detta??? mina axlar e alldeles stela och knutiga... :S

nu ska jag lägga en beställning, plugga lite och sen ska jag ta och reda ut vad det är som gör mig så stressad, och göra något åt det. punkt!

bla bla bla, vilket svamligt inlägg. behöver en kopp te.

Inga kommentarer: