söndag, januari 18

Idag har jag känt mig både lat, duktig, sjuk, uttråkad och nöjd... en salig blandning med känslor alltså. men just nu är uttråkningen störst. jag orkar inget, känner inte för något och gör defentitivt inget... men jag antar att det är tillåtet på en söndag. det enda jobbiga är känslan av att jag borde göra en massa, och det dåliga samvetet över att jag inte gör något. men det får jag leva med, för klockan börjar bli mycket... vad mycket babbel!

igår hade vi en mysig kväll. jag har nyss lärt känna en tjej, M , som är jättetrevlig. vi satt hemma hos oss igår med drink ala emil, två disneyfilmer, chips, Yesman (kul film!) och gitarren. Kändes som evigheter sedan som jag satt med en kompis och sjöng, SÅ härligt! M råkar dessutom vara en jätteduktig gitarrist och låtskrivare.
Tack M, det var kul!

imorgon börjar skolan igen... känns lite nervöst, för jag vet inte riktigt vad jag känner just nu. jag har alltid varit så säker på att jag vill bli sångpedagog, men just nu vet jag faktiskt inte... jobbigt! men det löser sig...

nu vill emil spela schack... jag har aldrig vunnit över honom i det, så det lär bli... jättekul. varje gång vi spelar så slutar det med att jag blir sur och går därifrån. det blir ett bra avslut på denna helgen, hahaha.

puss

Inga kommentarer: