torsdag, mars 20

Körkort...

Nu är sökningarna slut! väldigt skönt att allting är upp till någon annan nu, och jag kan bara vänta och se vad som händer... hoppas och ber att jag kommer in!

Idag var jag för första gången på en körskola... Jag har länge fått för mig att det ska vara läskigt på något sätt, men det var det ju självklart inte. jag fick den informationen som jag behövde och nu har jag bestämt mig för Lasses. Den 8 April ska vi på handledarkurs (om alla kan) och lite senare kan vi köra igång! pirrigt... med tanke på att jag helt å hållet bröt ihop första gången jag satt bakom ratten... hoppas jag har växt upp lite grand sen dess. :)

Snart är det långhelg, eller den har kanske börjat... skönt att veta att man inte har något speciellt inbokat denna helgen. Jag hoppas att jag får träffa min familj... allting blir så komplicerat nu när vi inte har någon bil. Det är iofs mysigt att åka tåg och buss, men man måste planera mycket mer.

Det är faktiskt skönt att få skriva av sig lite grand här... frigörande på något sätt. annars är det så tyst i min hjärna. :) Tur att jag inte har några hemligheter, så att vem som helst kan gå in här och läsa om dom vill. Nästa steg är att lära mig hur man lägger ut bilder... sånt är roligare än att läsa vad jag skriver. jag svamlar ju bara!

Inga kommentarer: