torsdag, mars 27

Jobbdags

Idag ska jag äntligen få komma in och jobba lite... förhoppningsvis ska jag få fler ställen att gå till i framtiden. Nu har jag inte jobbat en enda dag denna månaden, knappt någonting förra heller. men ändå fick jag pengar så det räckte och blev över... det e konstigt. Gud är god helt enkelt.

Nu närmar det sig spelning på frid och fröjd i Alingsås! En liten, liten pub här i stan... det kommer bli trångt! Men det blir nog kul.... Vi har bara repat typ fem-sex gånger, och har 17 låtar i repertoaren redan. senast igårkväll satte vi den sista låten, utan att spela fel... Men på lördag kommer vi nog vara taggade.

Om en kvart ska jag gå och jobba... sedan bär det av till gymmet. jag har sån träningsvärk. det är inte alls samma träning att gå på pass som det är att gymma har jag märkt. vi gick på två pass en vecka istället för att gymma, och nu när jag gymmade igen, så fick jag verkligen träningsvärk efteråt! Men det känns rätt gött.

Igår hade jag sånglektion igen på mx. det var riktigt skoj! Ungdomarna är verkligen taggade och ivriga att få sjunga, så det kan inte bli bättre. Nästa gång ska dom sjunga någonting annat, som jag ska få välja ut. det ska bli kul...

Nu är det snö ute, och solen skiner... det e kallt, men när solen är framme, så får man nästan lite vårkänsla! det borde ju trots allt vara vår nu... det är ju snart april. Jag blir så lycklig när solen skiner. ljusterapi fungerar verkligen på mig, för jag e så mörkrädd.

äsch, nu får jag väl gå...
puss

Inga kommentarer: