söndag, juni 13

Min bror e bäst.

Yes! det har kommit nya mallar till blogger, och jag gillar dem! nu känns min blogg mycket finare... bytte namn på bloggen när jag ändå höll på... jag spånade jättelänge, och vet inte riktigt om jag har hittat rätt ännu. hjälp mig! blev det bra såhär?

inte för att jag har några läsare direkt, men det är roligt att ha en fin blogg, med ett bra namn! =)

Igår spelade jag och Per på en 30-årsfest utanför Alingsås. det var roligt! det roligaste var att det var Pers FÖRSTA riktiga spelning offentligt. han var SÅ duktig, och jag var stolt syster än en gång. Älskar mina syskon!

Nu är fotbolls-VM i full rulle, och tipsen är inlämnade. har nog inte fått ett enda poäng ännu... haha

Idag har jag försökt klippa frölundas klor. det är jättesvårt! Jag lyckas klippa ungefär 3 klor i veckan! hon slinker undan, och morrar som en hund. känns inte roligt, men det måste göras! (hon vägrar ju använda klösbrädan, trots kattmynta å allt)

Nu är det dags för nästa sånginsats. Töllsjö nästa!

1 kommentar:

susanna sa...

hejsan
tycker alltid du har bra layouter men denna funkar jättebra.
skall nog kolla över min också
gillar din överskrift ..