tisdag, maj 25

uppskjutarkerstin...

Jag har insett att jag nog är bäst i världen på att skjuta-upp-saker-och-ta-en-kaka-en-frisberunda-vad-som-helst-annat-än-å-plugga-på-skit-tenta!!!!

det blev till och med två rundor frisbegolf.

och nu sitter jag här igen... och bloggar! istället för att skriva tenta... är det inte underbart!

Det är egentligen inte det att jag väntar länge med att börja, tvärtom, jag kan börja först av alla ibland. det är bara det att idag har det tagit mig ungefär... 2 TIMMAR, att skriva ungefär två meningar. det innebär att det behövs ca 870 timmar för mig att göra denna tenta i denna farten, och den ska vara inne på måndag..... låt mig räkna... nej, det hinner jag INTE!!!

Jaja... jag ska väl fortsätta att skriva nu.

ska bara göra mig en kopp te först....

Inga kommentarer: