måndag, maj 17

takk...

Det är ganska underbart att i lugn och ro ha all rätt i världen att bara sitta i soffan hela dan.

jag har en tenta att skriva...

men jag kommer inte bara att skriva tenta idag... jag känner också för att bada, lägga ansiktsmask, dricka oboy och spåna låtar till:

..nu när spotify finns, har jag bestämt mig för att göra en samling med låtar för
varje tillfälle. alltså, en för när det regnar, som det gör nu. då passar sigur ros låt "takk" alldeles perfekt... särskilt när man bloggar. satte nyss på den för tredje gången nu. den e väldigt kort.

... och en för glada dagar, en för buss/bil/tågturer, en för fest, en för stranden, en för när man sitter och pillar i naveln, en för badkaret, bröllop, dop mm...
det kommer nog ta ett tag att hitta alla låtar, men det blir kul!

ville bara säga det.

1 kommentar:

Unknown sa...

you are invited to follow my blog