måndag, januari 18

Sista dagen

idag är sista dagen som jag är "ledig" från skolan... har i och för sig haft en hemtenta att göra från den 4:e, men jag har känt mig ganska ledig. nu är tentan inlämnad, och jag är fri att göra vad jag vill... skönt!

jag har ofta ont i ryggen nu för tiden. vet inte riktigt vad det beror på, men jag gissar på wii-spel och dålig sömn. om jag tar min vänstra hand och klämmer på mitt högra skulderblad, så känner jag tydligt en stor knut som har kommit och gått ett tag nu. det är synd att det kostar så mycket att gå till en massör.

kom just på, att jag faktiskt inte har visat några bilder från julafton ännu... lägger upp bilder nu med en gång. på julafton (eller var det dagen innan?) så var jag, emmy, emil, per och samuel ute och lekte i snön, gjorde snölyktor och sånt. emil och per gjorde också en lykta, och när jag skulle ta kort på den, så ville emil och per moona... (visa rumpan). vill nog inte lägga upp den bilden.. hehe









Självklart glömde jag att ta kort vid själva julklappsutdelandet! typiskt mig... det var linn och per som var tomtar. det blir i och för sig bara mindre och mindre tomtelikt på våra julaftnar, linn hade tagit på sig ett rött förkläde som hon fäste så att man bara såg ögonen på henne. det såg rätt kul ut... vi fick en jättemysig jul.

Inga kommentarer: