måndag, januari 19

Är du lik någon kändis?

Idag var första dagen på resten av mitt liv... och första dagen på min musikutbildning, med betoning på musik. det var jätteskönt att vara på artisten igen, känner mig liksom hemma där, men det kändes lite jobbigt att få schemat. det blir alla vardagar i veckan för mig, och många sena dagar! och jag som skulle börja jogga, och lägga ner mer tid på rockschool och hinna titta på alla bra teveserier... nä det är inte så viktigt, men det är mycket jag vill hinna!! efter rockschooolmötet idag kändes allt ganska jobbigt faktiskt... ville bara hem och gråta ut hos emil. vet inte varför egentligen, för rockschool är FANTASTISKT kul, OTROLIGT utvecklande, och en jättebra erfarenhet med fantastiska människor. men just idag blev det liksom för mycket för mig... jag har mens. det e nog det. (nu har jag berättat det för alla 4 läsare)

Jag har en kompis, M, som är otroligt lik Fredrik (filip och fredrik, du vet) och han berättade för mig att folk har kommit fram till honom på stan och frågat om de kan ta kort på honom tillsammans med dem. sånt måste vara jättekul! JAG hade iallafall tackat JA till erbjudandet, och skrattat länge åt tanken på dessa människorna, sittandes framför teven med fotot i handen och fredrik på teve... "vänta lite nu... detta är inte fredrik... han lurade oss! whyyyyy...." hihi.

jaja, det är en dag imorgon också.
klockan är nu 23.33

Inga kommentarer: